Ansigtsbehandling

Proskin 30

Ved denne behandling, får du behandlet dine mest presserende hudproblemer på blot 30 min!.

Behandlingen står af dobbelt afrensing, facemapping (hudanalyse), power eksfolering, fugtgivende og beskyttende pleje.

Produktvejledning er inkluderet i tiden!

Denne behandling er bl.a. perfekt som en opfølgning på en ProSkin 60 ansigtsbehandling, hvis du gerne vil have dybderenset din hud yderligere uden du har behov for wellness, dvs. massage, maske osv.

Proskin 60

I denne behandling, skræddersyr vi behandlingen i forhold til din hudtilstand, der vurderes via facemapping og en konsultation.

Behandlingen består af dobbelt afrensning, facemapping (hudanalyse), power eksfoliering, manuel dybde rensning, massage, professionel maske, fugtende og beskyttende pleje.

Produktvejledning er inkluderet i tiden!

Teenage t.o.m 19 år

Individuel behandling inkl. dybderens (til og med 19 år).

Ansigtsbehandlingen er dog typisk følgende: Afrens, hudanalyse, dybderens, maske, afsluttende cremepleje.

Produktvejledning er inkluderet i tiden

Pro Light 30

Behandlingen består af dobbelt afrensning, power eksfolering, og 15 min. lysbehandling og afsluttende med fugtgivende og beskyttende pleje.

LED lysbehandling kan bruges som et kurforløb, men er også oplagt i forlængelse af dine andre behandlinger for at vedligeholde resultaterne.

Blåt lys: Antiinflammatorisk, antibakteriel, dræber bakterier som kan forårsage akne, mindsker rosacea, og lindrer kløe og irritation i huden. Forskning viser en forbedring på 76-80% ved behandling af akne, og 10% bedre resultater end ved brug af benzoylperoxid. Behandling med blåt LED-lys tre dage i træk har vist sig at mindske akne med 99,99%.

Rødt lys: Anti-age, stimulerer produktionen af kollagen med 155%, fremmer helingsprocessen med 50%, forbedrer blodcirkulationen og frigivelsen af ATP, som forsyner cellen med energi.

Pro Light 60

I denne behandling, skræddersyr vi behandlingen i forhold til din hudtilstand, der vurderes via. facemapping og en konsultation. Kan bl.a. bruges til dybderens, tørhed, eksem, opklaring/boost, øjenbehandling osv.

Behandlingen består af dobbelt afrensning, facemapping (hudanalyse), power eksfoliering, manuel dybde rensning, LED lys 30 min. og afslutning med fugtende og beskyttende pleje.

Pro power peel

Denne hurtige og meget dybdegående 30 minutters behandling med Pro Power Peel, skræddersyr vi til din huds behov.

Med denne behandling forebygger og behandler tegn på acne, hyperpigmentering el. ældning af huden.

OBS! Du kan ikke kombinere denne behandling med andre ansigtsbehandlinger. Gravide må ikke få denne behandling.

30 min. behandling + 15 min. Produktvejledning

Behandlingerne kan med stor fordel indgå i et kurforløb på 3 x behandling med ca. 14 dages interval.

Her arbejder vi med produkterne fra Dermalogica.

Pro power eye peel

Er en øjenbehandling, hvor vi arbejder på linjerne. Dette gør vi ved hjælp af frugtsyre i parts, som bliver lagt under dine øjne.

Fordele ved denne behandling:

Minsker de små fine linjer

Reducere hævelserne omkring øjnene.

Denne behandling kan man både købe som et tillæg til en ansigtsbehandling eller blot som en behandling, hvis øjnene trænger til lidt forkælelse.

Her arbejder vi med produkterne fra Dermalogica.

Facefit

Professionel hudanalyse - ideel hvis du står overfor køb af nye hudplejeprodukter.

Vi analyserer din hud fra pande til kraveben for at identificere potentielle problemer og unikke behov. Vi kan dermed vejlede dig i, hvordan disse behandles professionelt ift. behandling og produkter.

Facemapping sikrer at din efterfølgende vejledning i produkter er målrettet til specifikke zoner og giver dig sikre resultater.

(Refunderes ved køb af produkter over kr. 500,-)

Drop in - LED lys

Ved denne behandling gør du det selv.

Afrensning efterfulgt af LED Lysterapi 20 min og du afslutter behandlingen med produkter, der giver dig en sund glød.

Februar tilbud (teenage)

Dette tilbud i Februar får du ved betalt Teenage behandling GRATIS LED-lys behandling som fx. Kan hjælpe med at behandle acne problemer mm.

Februar tilbud (Proskin30)

Dette er et februar tilbud, hvor du får LED-lys behandling GRATIS ved betalingen af Proskin30

Du kan fx. Arbejde på rosacea eller ældningstegn ved LED-lys behandling

Microneedling
Microneedling er til dig, der gerne vil se resultater!
Denne  meget populære behandling anvender den mest avancerede teknik for at behandle Mørke pletter, linjer/rynker og hudens struktur.
Microneedeling stimulerer hudens regenerering og produktion af collagen ved at aktivere kroppens helingsproces.

Ved dybe rynker og ar anbefales at der går 3-5 uger imellem behandlingerne og man skal forvente etforløb på 3-5 behandlinger.

Målet med microneedling er at skabe en kontrolleret skade på huden og derved tvinge kroppen til at producere mere collagen i det område som er blevet behandlet.

Dette hjælper med at reducere synligheden af:

• Aknear
  • Fine linjer og rynker
  • Store porer
  • Solskader
  • Ujævn hudfarve og hudstruktur

Behandlingen starter med DobbeltAfrensning og Face Mapping. Derefter påføres en serumen inden påbegyndt behandlingen med microneedeling. Behandlingen afsluttes med Skin Hydrating Booster, som er det eneste produkt, der må påføres de efterfølgende 5 timer.

For yderligere resultater kan du tilvælge en afsluttende ansigtsmaske eller LED Lysterapi.
Dette tilvælges i bookingprocessen
.

Ved dybe rynker og ar anbefaler vi der skal gå 3 til 5 uger imellem behandlingerne og man skal forvente et forløb på 3 til 5 behandlinger.

Du kan ikke modtage en bt-titan Microneedling behandling hvis du:

• er gravid
  • er solskoldet
  • har betændelsestilstande i huden
  • har åbne sår
  • har infektion med herpes simplex
  • har eksem eller psoriasis
  • har ukontrolleret diabetes
  • Mange forhøjede modermærke

Ring på tlf. 93919419, hvis du er i tvivl om du kan modtage behandlingen eller du skulle have spørgsmål til dette.